پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع

حوزه/ اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در اعتراض به حادثه اسفناک منا، با تجمع در مدرسه فیضیه بی کفایتی حکام سعودی در مدیریت حجاج بیت الله الحرام را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت واقعه اسفناک منا،  امروز دروس  خود را تعطیل و در حیاط مدرسه علمیه فیضیه قم تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم در این تجمع اعتراض آمیز به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با سردادن شعار «الله اکبر»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و ... اعتراض خود را به این واقعه نشان دادند.

خاطرنشان می شود؛ راه اندازی دسته عزاداری از حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به سمت مدرسه علمیه فیضیه از دیگر برنامه های اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بوده است.

قابل ذکر است:  این تجمع از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه  با  تاکید مراجع معظم تقلید و با حضور آیت الله مقتدایی، آیت الله سید احمد خاتمی، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار  گردید.

خاطرنشان می‌شود؛ بانوان طلبه نیز در میدان آستانه روبروی درب مدرسه فیضیه تجمع کرده و نفرت خود را از بی لیاقتی آل سعود فریاد زدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha