پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 358794
۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ ما در کنار ایران خواستار تحقیق شفاف و عادلانه با مشارت کشورهای مصیبت دیده هستیم تا مسئول واقعی این فاجعه شناسایی شود و در این زمینه به حکمت امام خامنه ای در مدیریت این بحران و رسیدن به نتیجه مطلوب برای اسلام و مسلمانان ایمان داریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه،  تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پس از وقوع فاجعه دردناک برای حاجیان مسلمان ایرانی و غیر ایرانی، تجمع علمای مسلمان این مصیبت را به مسئولان ایران به ویژه امام سید علی خامنه ای و رئیس جمهور ایران و رئیس مجلس شورای اسلامی تسلیت می گوید.

این بیانیه تاکید کرد: فاجعه کشته شدن حاجیان مسلمان از کشورهای مختلف جهان به ویژه ایران قلب ما را اندوهگین ساخت. ما این درگذشتگان را شهید می دانیم و از خداوند متعال می خواهیم به مجروحان این حادثه شفای عاجل عنایت کند و هرچه زودتر سرنوشت مفقودان حادثه نیز روشن شود و امیدواریم که همه آنها زنده باشند.

بیانیه علمای لبنان افزود:‌ تجمع علمای مسلمان این مصیبت بزرگ را تسلیت می گوید و اعلام می کنیم ما در کنار ایران خواستار تحقیق شفاف و عادلانه با مشارت کشورهای مصیبت دیده هستیم تا مسئول واقعی این فاجعه شناسایی شود؛ چراکه این مساله دو فرض بیشتر ندارد که در این زمینه یا تقصیر و یا قصور صورت گرفته است و اگر مقصری در کار باشد باید محاکمه شود و اگر قصوری صورت گرفته عربستان باید از اداره امور حج کنار برود و مدیریت حج را به مؤسسه ای اسلامی واگذار کند و ما به حکمت امام خامنه ای در مدیریت این بحران و رسیدن به نتیجه مطلوب برای اسلام و مسلمانان ایمان داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha