پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله میلانی

حوزه/ رئیس بنیاد فرهنگی امامت گفت: امامت با توجه به اهمیتی که دارد بحثی حوزوی است و حوزه باید با جدیّت بیشتری به این امر پرداخته و متولی گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله سید علی حسینی میلانی امروز در آیین افتتاح ساختمان جدید بنیاد فرهنگی امامت که با حضور حضرت آیت الله صافی گلپایگانی برگزار شد، اظهارداشت: آنچه مسلم است محور تمام ابعاد دین از اصول و فروع، آداب، سنت و اخلاق، امامت است و اگر امامت از کسی امامت گرفته شود، در واقع همه چیز از او گرفته شده است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از 1 هزار شبکه ماهواری ای و اینترنتی هجمه های زیادی را علیه موضوع امامت در دستور کار خود قرارداده اند و محور تمام مباحث امامت است و سخنی از معاد نیست.

آیت الله میلانی با بیان اینکه درس امامت به برکت بنیاد فرهنگی امامت و حمایت های مراجع معظم تقلید و بزرگان حوزه چند سالی است که رنگ و بوی جدیّ تری به خود گرفته است، ابراز داشت: جامعه امروز نیازمند حضور جدیّ تر حوزه های علمیه، اساتید و طلاب متخصص عرصه امامت شناسی است.

وی تصریح کرد: امامت با توجه به اهمیتی که دارد بحثی حوزوی است و حوزه باید با جدیّت بیشتری به این امر پرداخته و متولی گردد.

انتهای پیام   17/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha