شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: باید آموزه های دین را در فضای مجازی ترویج داد و با پاسخ های منطقی از نفوذ فرهنگ غربی که از سوی دشمن منتشر می شود را گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید ظهر امروز در دیدار با دبیر شورای عالی فضای مجازی با تبریک عید غدیر و همچنین تسلیت حادثه منا اظهارداشتند: این جریان از حوادثی است که باید فکری برای آن شود و لازم است زوایای آن به خوبی برای همگان مشخص شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه خطاب به دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان این که خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی است که نصیب شما شده است گفتند: انقلاب اسلامی  موجب شد که مسیر غدیر باز شود و تدوام یابد.

ایشان تصریح کردند: بنابراین انقلاب اسلامی  و تداوم آن  نیز نیازمند  این است که در راس آن رهبری شجاع، مدیر و مدبر قرار گیرد تا بتواند این میسر را تداوم دهد.

معظم له با بیان این که  امروز در شرایطی حساس از نظر اطلاع رسانی و پیشرفت تکنولوژی و رسانه ای  قرار داریم اظهار داشتند: باید از این پیشرفت تکنولوژی برای رساندن دین و مکتب اسلام ناب  استفاده کنیم.

این مرجع تقلید با بیان این که حوزه علمیه آمادگی هرگونه همکاری با شورای عالی فضای مجازی  برای تبلیغ  دین دارد گفتند: باید آموزه های دین را در فضای مجازی ترویج داد و از نفوذ فرهنگ غربی که از سوی دشمن منتشر می شود با پاسخ های منطقی گرفت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسين IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    فردي به نام ... كه قبلا ريس انتشارات امير كبير بوده و دوست صميمي و از نزديكان اقاي خاموشي ريس دايمي سازمان تبليغات اسلامي است حدود يك سالو نيم است كه مدير عامل بنياد انديشه اسلامي شده بنيادي كه زير مجموعه سازمان فرهنگ و ارتياطات اسلامي است ايشان ضمن سو استفاده از اينكه درس خارج مقام معظم رهبري شركت ميكند اين امر را براي خود مستمسكي قرار داده واز ان سو استفاده ميكند كم كاري و هزاران فسا اداري و مالي و... را تحت لواي شاگرد ايشان بودن پنهان مينمايد ايا چنين كاري درست است شاگرد درس خارج اق بودن سپري است كه درپشت ان دست به هر كاري ميتوان زد ايشان كارت حضور در درس را كپي گرفته در محل كار و .... نشان اين وان ميدهدو......