جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که فرهنگ استکبار ستیزی در جامعه تقویت شود گفتند: نفوذ دشمن در کشورهای اسلامی حجابی است بین اسلام و مردم، بنابراین با هوشیاری کامل می توان جلوی نفوذ دشمن را در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید ظهر امروز در دیدار مداحان پاسدار با بیان این که حادثه منا از حوادثی است که تا ابد در تاریخ نقش خواهد بست  اظهارداشتند: در شرایط حساسی از جهان اسلام قرار گرفته ایم، بنابراین دشمن شناسی و شناخت زمان از وظایف مومنین است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به صف آرایی دشمن در برابر حق اظهار  داشتند: دشمن با تمام قوا و امکانات خود را برای نابودی اسلام و از بین بردن معارف حقه، بسیج کرده و هدف آنها نیز مشخص می باشد؛  بنابراین حفظ و حراست از آرمان های انقلاب از دیگر وظایف مومنین و انسان های ولایی است.

آل سعود رژیمی قبیله ای و  نوکر آمریکا است

ایشان گفتند: آل سعود رژیمی قبیله ای و  نوکر آمریکا و رفیق صمیمی رژیم کودک کش اسرائیل است؛ سرمایه خود را برای ترویج انحرافات و اسلام ستیزی و گروه های تروریستی هزینه می کند.

معظم له افزودند: نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم آن نمی توانند با چنین کشوری روابط دوستانه داشته باشند؛ زیرا آنها کشوری هستند که دوستدار غرب و همپیمانان کودک کش می باشند. با این اوصاف چگونه می توان با چنین کشوری دوست بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه دشمن تمام سعی خود را می کند تا  آثار کشورهای اسلامی را نابود کند افزودند: نفوذ دشمن در کشورهای اسلامی حجابی است بین اسلام و مردم، بنابراین با هوشیاری کامل می توان جلوی نفوذ دشمن را در زمینه های مختلف فرهنگی گرفت.

عاشورا فرهنگ اسلامی را حفظ کرده

این مرجع تقلید اظهار داشتند: حوادث تاریخی در ارتباط با یکدیگرند و هر موقع خطری برای فرهنگ در اسلام پیش آمده، این عاشورا بوده که جلوی یکه تازی دشمن را در عرصه تخریب فرهنگ گرفته است فرهنگ عاشورا است که به مسلمانان درس ایثار مقاومت و جهاد می دهد.

معظم له با بیان اینکه از وظایف مومنین ترویج روحیه جهادگری است و این روحیه باید در شرایط کنونی حفظ و تقویت شود خاطر نشان ساختند: لازم است فرهنگ ایثار و استکباری ستیزی و آل سعود ستیزی در جامعه هر چه بیشتر تقویت شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha