جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اجلاسیه هفتم جامعه مدرسین

حوزه/ هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه، دومین روز کاری خود را با حضور رئیس قوه قضائیه و شخیت های حوزوی و کشوری آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری «حوزه» به ساری، نشست عمومی هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه، با حضور علما و فضلای استان های مازندران، گیلان و گلستان، صبح امروز کار خود را در مجتمع آموزشی رفاهی قوه قضائیه، در ساری آغاز کرد

آیات آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، مقتدایی، رئیس شورای عالی حوزه های علمیه، زین العابدین قربانی ، نماینده ولی فقیه در گیلان، نور مفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و طبرسی، نماینده ولی فقیه در گلستان، اعضای جامعه مدرسین، مسئولین حوزه علمیه قم و ... از جمله شخصیت های حاضر در روز دوم این اجلاسیه در هفتم هستند.

دومین روز برگزاری هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین که دقایقی پیش کار خود را آغاز کرده با محوریت "نقش و رسالت حوزه های علمیه و روحانیت در تبیین وضعیت کنونی کشور" کار خود را ادامه داده و نتایج کمیسیون های سه گانه در این اجلاسیه ارائه شود.

قرار است در این اجلاسیه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سخنگوی دولت سخنرانی کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha