جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: عربستان با همه امکانات خود نمی تواند از عهده ۲ میلیون نفر زائر بر بیاید. باید مدیریت حرمین شریفین به کشورهای اسلامی واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» این مرجع تقلید ظهر امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در اسلام هیچ ارزشی بالاتر از توفیق خدمت به مردم اهمیت ندارد بیان کردند: هر میزان که انسان بتواند خدمت بهتری به مردم بدهد در پیشگاه خداوند در جایگاه بالاتری قرار دارد.

ایشان  با اشاره به این که بیمه سلامت برای مردم اقدامی ارزنده بوده است افزودند: حضور وزیر بهداشت در مناطق محروم و معالجه بیماران بسیار مهم است.

حضرت آیت الله نوری همدانی توجه به اقشار کم درآمد را مورد تاکید قرار دادند و افزودند: امام راحل توجه به اقشار کم درآمد را مورد تاکید قرار می دادند چرا که یاران صالحان همواره افراد بی بضاعت بوده اند و پیامبران با تکیه بر مستضعفان در برابر طاغوت ها قیام می کردند.

معظم له  با اشاره به اینکه ایادی استکبار تا زمانی که چراغ انقلاب روشن است، دست از توطئه چینی بر نمی دارند بیان کردند: تا زمانی که پرچم انقلاب برافراشته است دشمنی آنها ماندگار است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که اتحاد ملت و مسئولان زیرسایه رهبری موجب شده است که دشمنان فکرهای شوم خود را نتوانند اجرایی کنند اظهار کردند: نهیب مقام معظم رهبری همه آنها را به زانو درآورد و این امر نشان دهنده عظمت انقلاب است.

ایشان  با اشاره به حضور 20 میلیون زائر در ایام اربعین حسینی اظهار داشتند: عربستان با همه امکانات خود نمی تواند از عهده 2 میلیون نفر زائر بر بیاید. باید مدیریت حرمین شریفین به کشورهای اسلامی واگذار شود.

معظم له  با اشاره به مقوله استطاعت در دین مبین اسلام گفتند: برای حج کسی که زنده بوده ولی توان بدنی ندارد می تواند نایب بگیرد.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مسجدالاقصی برای کل مسلمانان است تصریح کردند: آن سرزمین متعلق به همه مسلمانان است و باید مسجدالاقصی و حرمین شریفین را در اختیار بگیرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه پرونده عربستان سعودی بسیار سنگین است ادامه دادند: در این کشور حکومت قبیله ای شکل گرفت در حالی که این شیوه مربوط به زمان جاهلیت است و هنر آنها این است که نوکری آمریکا را کرده و علاوه بر جنبه سیاسی از نظر مذهبی نیز با ما مشکل دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha