جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سنجش سلامت

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمانشاه از اجرای طرح سنجش سلامت ۲۰۰طلبه جدیدالورود مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام حبیب باقری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: در اجرای برنامه های ستادی حوزه، طرح سنجش سلامت پزشکی طلاب جدیدالورود مدارس علمیه استان کرمانشاه اجراء شد.

وی با بیان این که این طرح در سطح  کلیه مدارس علمیه استان که پذیرش طلبه داشته اند، انجام شد، افزود: یک تیم پزشکی به همراه مشاور به صورت زمان بندی شده، طلاب جدیدالورود مدارس علمیه استان را از نظر سلامت جسمانی مورد ارزیابی پزشکی قرار دادند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سلامت جسمی و روحی نقش مهمی در فعالیت و برنامه های طلاب دارد و هدف از اجرای طرح سنجش سلامت، توجه به سلامت طلاب است تا در صورت بروز مشکل احتمالی، مسئله شناسایی و اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

حجت الاسلام باقری یادآور شد: هم اکنون در تمام مدارس علمیه استان، برنامه های مدون ستادی در حال اجراست که امیدواریم با اجرای آنها بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha