جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار با آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ آیت الله بشیر النجفی تاکید کردند: احیای شعائر حسینی شعار و هویت دوستداران وشیعیان است هرچقدر هم ظلم ظالمان و طاغوت های زمان بیشتر شود، از آن جدا نمی شوند و شیعیان اهل بیت علیهم السلام با وجود زبان ها و قومیت های مختلف، همه متحد و یکپارچه هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» گروهی از شیعیان استان های مختلف عراق با آیت الله بشیر النجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

آیت الله نجفی در این دیدار گفتند: امام حسین علیه السلام در برابر ظلم و طاغوت ایستاد و مانع تخریب دین شد و توانست اسلام ناب محمدی را حفظ کند.

ایشان افزودند: احیای شعائر حسینی شعار و هویت دوستداران وشیعیان است که هرچقدر هم ظلم ظالمان و طاغوت های زمان بیشتر شود، از آن جدا نمی شوند و شیعیان اهل بیت علیهم السلام با وجود زبان ها و قومیت های مختلف، همه متحد و یکپارچه هستند.

آیت الله نجفی در مورد عراق نیز تاکید کردند: عراق با وجود تمام مشکلات از جنگ داخلی خود سربلند بیرون خواهد آمد و ما از تمام سیاسیون می خواهیم به فکر خدمت به مردم باشند و به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند و همه با مظاهر فساد مالی و اداری مبارزه کنند که موجب آزار مردم عراق شده است و از خداوند متعال نیز می خواهیم عراق و مردم آن را حفظ کند و در برابر دشمنان یاری کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha