جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی تصریح کرد: هدف اصلی از حملات تروریستی در پاریس این است که اسلام ناب محمدی(ص) در اذهان جهانیان به خصوص مردم غرب ، بد و خشن جلوه کند.

عضو خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این تلاش ها در حالی صورت می گیرد که دین مبین اسلام به عنوان آخرین و کامل ترین ادیان برای اداره زندگی دنیوی و اخروی بشر از طرف شارع مقدس فرستاده شده و پیامبر (ص) به عنوان رحمت همه عالمیان مسئولیت رساندن این دین کامل به جوامع بشری برای همه عصرهاست.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی افزود: چنین دین و آیینی در طول تاریخ با تکیه بر محبت و رافت و نیز برهان و منطق و استدلال مخالفان بزرگ خود را مجاب کرده و پیامبر اکرم(ص) و ائمه طاهرین (ع) با اخلاق نیکو و الهی خود سخت ترین دشمنان را به ارادتمندان خالص تبدیل کرده اند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: در واقع دشمنان از جذبه و مغناطیس غیر قابل تصور تشیع به عنوان اسلام ناب محمدی(ص) به خوبی باخبر هستند و از سویی برای این که جلوی اضمحلال بیش از حد تسلط خود بر دنیای امروز را بگیرند دست به اسلام هراسی می زنند و می خواهند جوامع بشری همچنین در غفلت از حقیقت دین اسلام باشند.

وی بیان داشت: امروز اسلام هراسی به عنوان جدی ترین نقشه آمریکا و غرب از سوی مخالفان اسلام مورد استفاده قرار می گیرد که طبعاً در این خصوص باید علما و حوزویان مسئولیت خطیر خود را در برهه حساس کنونی به خوبی درک کرده و با عمل به وظیفه و نشان دادن رافت اسلامی و براهین قوی و استدلال قوی، زمینه جذب آحاد بشریت به دین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) فراهم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha