جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: آمریکا و هم پیمانانش برای تامین منافع خود در منطقه فتنه انگیزی می کنند، اما مقاومت با آمادگی و مجاهدت خود توانست دشمنان را شکست داده و توطئه آنها را خنثی سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» امروز گروهی از سران جنبش حماس شامل موسی ابومرزوق رئیس دفتر سیاسی حماس، اسامه حمدان رئیس روابط خارجی حماس و علی برکه نماینده حماس در لبنان با حجت الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کردند.

شیخ نعیم قاسم در این دیدار از گروه فلسطینی به خاطر همدردی آنها به مناسبت حادثه تروریستی برج البراجنه تشکر کرد و بر اهمیت مبارزه با این فتنه و عاملان آن تاکید کرد و افزود: اگر ما با هم متحد باشیم و اولویت ما مبارزه با اسرائیل باشد، این هدف به زودی حاصل می شود.

وی افزود: آمریکا و هم پیمانانش برای تامین منافع خود در منطقه فتنه انگیزی می کنند، اما مقاومت با آمادگی و مجاهدت خود توانست دشمنان را شکست دهد و توطئه آنها را خنثی سازد، البته باید با صبر و بردباری به این راه ادامه دهیم تا ثمرات ایستادگی و مقاومت خود را برداشت کنیم.

ابومرزوق نیز در این دیدار از طرف حماس، انفجار تروریستی برج البراجمه و کشتار شهروندان بی گناه را محکوم کرد و تسلیت خالد مشعل دبیرکل حماس را به دبیرکل و رهبران مقاومت لبنان ابلاغ کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha