جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ کسانی که برای مساله نشست کشورهای صادرکننده گاز به تهران آمدند همگی به عزت و قدرت روز افزون ایران در منطقه و جهان اذعان داشتند و به خدمت رهبری انقلاب اسلامی رفتند و خاضعانه به فقه و سیاست صحیح ایشان اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به مدیریت صحیح زائرین اربعین حسینی(ع) گفتند: حدود 20میلیون زائر در اربعین گرد هم می آیند و بدون کوچکترین مشکلی به زیارت می پردازند، اما سعودی های بی کفایت نتوانستند حدود 2میلیون حاجی را مدیریت کنند.

معظم له افزودند:همه ما وظیفه داریم که در اربعین به تبلیغ معارف الهی و دینی بپردازیم و در حد توان خود به روشنگری بپردازیم و از اسلام و انقلاب اسلامی حمایت کنیم؛ چرا که دشمنان اسلام با همه توان به میدان آمده اند تا اسلام و انقلاب اسلامی را نابود کنند.

ایشان با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت در همه عرصه ها گفتند: هرچه که بدست آورده ایم در سایه وحدت و اتحاد بوده است، لذا باید از هرگونه اختلاف و دودستگی پرهیز شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اختلافاتی که در عرصه های سیاسی در کشور وجود دارد خاطر نشان کردند: هنوز با وجود اینکه زمان زیادی تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان باقی مانده است عده ای مشغول فعالیت های انتخاباتی و ایجاد اختلاف هستند که لازم است از این کار پرهیز کنند و وحدت و یکپارچگی ملت را حفظ کنند تا دشمنان نتوانند از این اختلافات سوء استفاده کنند.

 

 

این مرجع تقلید عزت امروز ایران اسلامی را مرهون اقتدار و شجاعت رهبری انقلاب دانستند و خاطر نشان ساختند:کسانی که برای مساله نشست کشورهای صادرکننده گاز به تهران آمدند همگی به عزت و قدرت روز افزون ایران در منطقه و جهان اذعان داشتند و به خدمت رهبری انقلاب اسلامی رفتند و خاضعانه به فقه و سیاست صحیح ایشان اعتراف کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی درپایان با بیان اینکه ایران اسلامی تا آخرین لحظه در کنار مظلوم و در مقابل ظالم خواهد ایستاد اظهار داشتند:ایران اسلامی به قدری قدرتمند شده است که نه تنها خودش در مقابل ظالم می ایستد، بلکه از هر کشوری هم که مظلوم واقع شود و بخواهد در مقابل زور گویان و مستکبران عالم بایستد، هم حمایت خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha