چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مروجی مسئول بخش بین الملل دفتر رهبری در قم

حوزه/ مسئول بخش بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب در قم از مؤسسه پیام امام هادی(علیه السلام) بازدید و از نزدیک با آثار و تحقیقات پژوهشی این مؤسسه آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین مروج، مسئول بخش بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، از موسسه امام هادی (علیه السلام) بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین رفیعی پور، مدیر مؤسسه امام هادی(ع) ضمن خیر مقدم، به معرفی آثار و دستاوردهای پژوهشی این مؤسسه پرداخت و رضایت مندی مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را باعث افتخار و زمینه رضایت مندی امام زمان(عج) دانست.

وی به ارائه توضیحاتی پیرامون کتاب‌های «الهدایة»، «المقنع» و «الاعتقادات» تألیف مرحوم شیخ صدوق، «موسوعه زیارات المعصومین علیهم‌السلام»، «جامع زيارات المعصومين عليهم‌السلام» و برخی دیگر از منشورات موسسه پرداخت و با اشاره به ترجمه برخی آثار موسسه به زبان های انگلیسی، اردو، ترکی استانبولی و فارسی، بر لزوم جدی تقویت و ترویج این پروژه های تحقیقاتی تاکید کرد.

همچنین، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مروج، رایزن سابق فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، ضمن ابراز خرسندی از حضور در مؤسسه و آشنایی با آثار فاخر تحقیقی و پژوهشی، از زحمات مسئولان مؤسسه امام هادی(ع) تقدیر کرد.

مسئول بخش بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، با بیان پیشنهادهایی درباره چگونگی چاپ کتاب ها و معرفی بیشتر مؤسسه و آثار آن به شخصیت های مؤثر در ترویج فرهنگ تشیع، ابراز امیدواری کرد که در آینده، آثار تحقیقی و طرح های پژوهشی مؤسسه امام هادی (علیه السلام)، بیشتر مورد توجه و استفاده در داخل و خارج از کشور واقع و در اختیار اندیشمندان، محققان و عموم مردم قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha