جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمایت از رهبر شیعیان نیجریه

حوزه/ نشست حمایت از رهبر شیعیان آفریقا و بزرگداشت شهدای مظلوم نیجریه ای، با سخنرانی استاد هادوی تهرانی، در مشهد برگزار می شود.

 محمدصادق ملکی ، معاون سازمان دهی و ارتباطات موسسه خدمات مشاوره ای ، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد درباره این نشست گفت: با توجه به جنایات روزهای گذشته در نیجریه، مجموعه شبکه جوانان رضوی همراه با 971 تشکل ایرانی و بین المللی احساس وظیفه کردند که نسبت به این اتفاقات موضع گیری و اقدام بی رحمانه ای علیه شیعیان به ویژه علامه زاکزاکی را محکوم کنند.

وی با اشاره به بیاینه 971 تشکل اسلامی عضو شبکه جوانان رضوی گفت: در کشور های نیجریه ، آذربایجان و پاکستان جمع زیادی از مردم بی دفاع و مظلوم توسط گروه های ترور سازمان یافته و بخشی از نیروهای نظامی دولتی و حکومتی به خاک و خون کشیده شده اند، اما از هیچ رسانه و نهاد حقوق بشری در دنیا صدای کوچکترین اعتراضی به گوش نمی رسد .

معاون سازمان دهی و ارتباطات موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی درباره بخش دیگری از بیانیه گفت: آیا بین خون بهای شهروندان یک کشورهای آسیایی و آفریقایی و خون بهای شهروندان کشورهای اروپایی تفاوتی وجود دارد؟ آیا جز این است که بسیاری از مردمان هم اکنون بی دفاع و کاملا مظلومانه مورد تهاجم و کشتار قرارگرفته اند .

وی تصریح کرد: با توجه به عمق فاجعه نیجریه، روز پنج شنبه با حضور دختران رهبر شیعیان نیجریه شیخ ابراهیم زکزکی و یاران او و با سخنرانی استاد هادوی تهرانی و علیرضا قزوه نشست حمایت از رهبر شیعیان نیجریه و بزرگداشت شهدای این کشور در مشهد، چهر راه شهدا، حسینیه کرامت برگزار می شود .


 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha