جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهدای نیجریه

حوزه/ بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم طی بیانیه ای جنایات نیجریه و کشتار شیعیان این کشور را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» متن کامل بیانیه بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در محکومیت جنایت نیجریه بدین شرح می باشد:

بار دیگر دست مزدوران سعودی صهیونیستی از آستین به درآمد و با قتل عام شیعیان مظلوم نیجریه عمق رذالت وخباثت خود را به اثبات رساندند.

در این جنایت ددمنشانه دست های مرموز وهابیون که مدیریت ضربه به شیعیان در سرتاسر عالم را به عهده دارند و در نیجریه هم با صرف مبالغ هنگفت در جهت اشاعه فرهنگ منحط وهابیت و سلفی گری تلاش می کنند و اکنون با گسترش روز افزون تشیع همه اقدامات خود را برباد رفته می بینند، به خوبی آشکار است.

گسترش سریع تشیع در نیجریه وشکل گرفتن بزرگترین جامعه شیعیان در قاره آفریقا علما و رسانه های وهابی را به استیصال و درماندگی واداشته و آنان را مجبور به چنین حرکات جنون آمیز کرده است.

آیا تا به حال ارتش نیجریه چنین کشتاری را از تروریستهای بوکو حرام که تاکنون با تصرف چندین شهر و قتل و غارت، آسایش را از مردم مظلوم نیجریه سلب کرده اند، صورت داده است؟ پاسخ روشن است؛ چراکه بانیان فکر پلید و قرون وسطایی سلفی گری در عصر حاضر نه تنها از امثال این گروهکها احساس خطر نمی کنند؛ بلکه خود طراح و به وجود آورنده چنین تروریستها یی هستند

بسیج اساتید ونخبگان حوزه علمیه قم ضمن محکوم نمودن این جنایت وقیحانه و درخواست از مسئولان وزارت امور خارجه جهت استفاده از تمام ظرفیت ها وپیگیری این موضوع در مجامع بین المللی، از دولت نیجریه می خواهد ضمن دلجویی و مراقبت ویژه از مصدومان این فاجعه، بخصوص عالم فرزانه شیخ ابراهیم زکزاکی، با شناسایی و مجازات عاملان این جنایت بزرگ از تکرار آن در آینده جلوگیری نماید.

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha