پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون پژوهش حوزه از بنیاد فرهنگی امامت بازدید کرد

حوزه/ همزمان با هفته پژوهش، حجت الاسلام و المسلمین عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه به همراه جمعی از مدیران این معاونت با حضور درساختمان جدید بنیاد فرهنگی امامت، ضمن بازدید، با مسئولان آن دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین عماد در این بازدید سه ساعته از ساختمان جدید بنیاد فرهنگی امامت  که امروز همزمان با روز پژوهش برگزار شد، در جریان فعالیت های پژوهشی این مرکز تخصصی قرار گرفت.

معاون پژوهش حوزه های علمیه در این دیدار فعالیت های پژوهشی در مراکز تخصصی حوزه را حرکتی رو به جلو و مبارک دانسته و در مقایسه با دهه¬های قبل این فعالیت¬ها را چشمگیر توصیف نمود.

وی در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت توجه به فعالیت های پژوهشی در حوزه گفت: پیگری و راه اندازی پژوهشکـده تخصصی امامت، ضرورت تعامل هرچه بیشتر معاونت پژوهش مراکز با بنیاد فرهنگی امامت و کانون علمی شدن این بنیاد برای محققان و اساتید را توصیه نمود.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی امامت نیز، گزارشی از فعالیت های معاونت پژوهش و فعالیت های پژوهشی مرکز تخصصی امامت و شعب بنیاد فرهنگی امامت در شهرستان ها ارائه نمود.

حجت الاسلام شانه چی، معاون پژوهش بنیاد فرهنگی امامت  نیز در ارائه گزارشی از فعالیت های این معاونت گفت: فعالیت های این معاون در ده واحد سازمانی شامل شورای عالی پژوهش، اتاق فکر، واحد احیاء تراث، واحد فصلنامه، واحد کارگاه های تخصصی، واحد پاسخگوئی و پرسمان، واحد سایت، کتابخانه، واحد همایش های علمی تخصصی و طرح های پژوهشی می باشد.

وی از جمله موضوعاتی که با تفضیل بیشتر به شرح آن پرداخت، تدوین نظام جامع موضوعات امامت بود که با استقبال اساتید حاضر همراه شد و دقایقی از جلسه را به خود اختصاص داد.

حجت الاسلام نصیری، معاون آموزش بنیاد فرهنگی امامت،  در ارائه گزارش از فعالیت های آموزشی پژوهش محور در مرکز تخصصی امامت، در ضمن سخنان خود کارگاه های مهارتی و پایان نامه های طلاب مرکز را معرفی اجمالی نمود.

همچنین در ادامه این گفتگوها دیگر مدیران تابع معاونت پژوهش مرکز مدیریت حجج اسلام  والمسلمین حقانی، مهاجر نیا، سبحانیان، رفیعی و هاشمی ، نقطه نظرات خود در جهت توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی بنیاد ارائه دادند.

انتهای پیام// 15/ 313

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha