پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: طلاب سربازان حضرت ولی عصر (عج) و پرچم دار اسلام محمدی بوده و باید از ارزش های اسلام پاسداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) مراسمی با حضور مسئولان، طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلان غرب برگزار شد.

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، در این مراسم با تبریک به مناسبت آغاز امامت بقیه الله العظم عنوان داشت: آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) نه تنها برای طلاب و روحانیون حوزه های علمیه که سربازان حضرت مهدی (عج) هستند بلکه برای تمامی مردم جهان آثار و برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان داشت: با ظهور حضرت ولی عصر (عج) تکلیف تمامی فرق دنیا مشخص خواهد شد و پس از ظهور آنچه خواست خدا است مقرر می شود.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: بسیاری از پیامبران، وجود پیامبران بعد از خود را بشارت می دادند و حتی از پیامبر اکرم (ص) سوال شد که آیا پیامبر آخرالزمان و منجی عالم بشریت شما هستید و در پاسخ شنیدند که پیامبر خاتم من هستم اما منجی، نهمین فرزند از نسل حسین (ع) است، سخن پیامبر اکرم (ص) نوعی کرامت است و در کنار قرآن کریم که معجزه جاوید الهی است وجود مقدس حضرت ولی عصر (عج) نیز معجزه جاوید الهی به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه وقت و زمان ظهور حضرت حجت را نمی توان مشخص کرد اظهار داشت: منجی عالم بشریت خواهد آمد اما وقت و زمان آن را نمی توان تعیین کرد، در کتاب زبور به نسل افراد پلید، به صورت منقطع شده  اشاره شده و منتظران را وارث زمین دانسته اند، اسلام محمدی که شعار و آرمان امام خمینی (ره)  و اکنون نیز شعار رهبر معظم انقلاب است در زمین حکم فرما می شود و اسلام داعشی نابود شدنی و فنا پذیر است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ابراز داشت: اسلامی که امام خمینی(ره) احیاء کردند، امروز سبب تحول و ترویج اسلام در کشور های مختلف چون نیجریه شده که این مهم برای مستکبرین قابل تحمل نبوده و لذا به کشتار شیعیان اقدامی می کنند

 وی در ادامه افزود: خوشبختانه امروز انسان  های بسیاری در حال بیداری هستند و به دنبال مهدویت می گردند و این موارد از نشانه های ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان با تاکید براینکه سربازان حضرت ولی عصر (عج) باید پرچم دار اسلام محمدی بوده و از ارزش های اسلام پاسداری کنند، عنوان داشت: اعتقاد به مهدویت در تمام فرق مسلمانان وجود دارد، طلاب باید سربازان وفاداری برای حضرت ولی عصر (عج) باشند تا بتوانند همانند احمد بن اسحاق، این امام عزیز را زیارت و در رکابش قرار گیرند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha