جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابوالفضل بنی احمدی البرز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز از برگزاری همایش "جمعیت، سبک زندگی و خانواده"، ۱۰ دی ماه، در کرج خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در البرز از برگزاری همایش "جمیعت، سبک زندگی و خانواده"،10 دی ماه در حوزه علمیه خواهران استان البرز خبر داد و  گفت: سیاست تحدید نسل در برهه ای از تاریخ، در کشور اجرا شد و اهداف آن نیز در سال 1371 محقق شد. ولی از این سال به بعد با توجه به تغییر شرایط و نیاز کشور، باید سیاست دولت و مردم از شعار فرزند کمتر به تفکر افزایش جمعیت تغییر و هدایت می شد که متاسفانه مورد غفلت واقع شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز تصریح کرد: گر چه در این زمینه خطا کردیم ،ولی امروز باید این خطا را جبران کرد.

وی ادامه داد: از بدیهیات و سیاست های ضروری و بایسته هر کشوری است که بستر سازی لازم برای پرورش نسل جوان تحصیل کرده، شجاع، امیدوار و پر نشاط و تحرک را داشته باشد که یکی از مهم ترین سرمایه های با ارزش دولت هاست.

حجت الاسلام بنی احمدی خاطرنشان کرد: بر همین اساس، پیرو منویات مقام معظم رهبری درباره افزایش جمعیت، سبک زندگی و خانواده، حوزه علمیه خواهران به عنوان یکی از مهم ترین متولیان هدایت جریان فکری جامعه به سوی سبک زندگی صحیح و با معنویت، فراخوان مقاله با عنوان "جمعیت، سبک زندگی و خانواده" در حوزه های علمیه استان اعلام شد که با استقبال اساتید و طلاب روبرو شده است.

وی افزود: پس از بررسی مقالات در کمیته داوری، "همایش جمعیت، سبک زندگی و خانواده" با حضور تعدادی از مسئولان حوزه علمیه قم و استان 10 دی ماه در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان البرز برگزار و مقالات برتر معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد. همچنین مقرر گردید مقالات برتر در سایت حوزه خواهران استان بارگذاری و در تعدادی از روزنامه های استانی به صورت سلسله مقالات منتشر شوندد.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha