جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید علاء الموسوی رئیس اوقاف شیعیان عراق

حوزه/ اداره اوقاف شیعیان عراق، آمادگی خود را برای تهیه و اهدای کتب شیعی مورد نیاز طلاب الازهر اعلام کرد تا این طلاب بتوانند به راحتی درباره شیعه به تحقیق بپردازند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از پایگاه "نون" عراق، اداره اوقاف شیعیان عراق، آمادگی خود را برای تهیه و اهدای کتب شیعی مورد نیاز طلاب الازهر اعلام کرد تا این طلاب بتوانند به راحتی درباره شیعه به تحقیق بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علاء الموسوی رئیس اوقاف شیعیان عراق در این رابطه گفت: با وجود اینکه از نظر ما اقدام الازهر در برپایی مسابقه ای برای تحقیق درباره تشیع، خالی از اشکال نیست، اما با این حال آماده ایم با طلاب الازهر در زمینه تحقیق درباره تشیع همکاری کنیم تا حقیقت روشن شود و به وظیفه برادری اسلامی عمل کرده باشیم و در این زمینه آماده ایم تمام کتبی را که عزیزان ما در الازهر برای تحقیق درباره تشیع نیاز دارند برای آنها فراهم سازیم.

موسوی از طلاب متقاضی خواست درخواست های خود را در این زمینه از طریق پایگاه اینترنتی اداره اوقاف شیعیان به این اداره ارسال کنند تا این کتاب ها به سرعت و درکوتاه ترین زمان ممکن تهیه و به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گیرد و امیدواریم طلاب توفیق خدمت به وحدت امت اسلامی را پیدا کنند.

لازم به ذکر است مدیریت الازهر در ابتدای ماه جاری مسابقه ای را برای طلاب خارجی خود برگزار کرده تا درباره نشر تشیع در جماعه سنی تحقیق کنند و اسباب و خطرات و چگونگی برخورد با این پدیده را بررسی کنند.

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha