جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الله فاضلی - کرمانشاه

حوزه/ مادامی که جایگاه ایثار و از خودگذشتگی برای جوانان، جایگاهی ارزشی و مقدس باشد، هیچ دشمنی توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن اولین سالگرد شهادت طلبه مدافع حرم، شهید مهدی نوروزی عنوان داشت: خون شهدا ضامن امنیت و پایداری انقلاب است.

مسئول امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ابراز داشت: امنیت و اقتدار امروز مرهون مجاهدت شهدا است لذا همه جامعه وام دار بزرگ مردان و ایثارگران فی سبیل لله می باشند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست لذا تداوم اندیشه جهاد و ایثار و دفاع از ارزش ها، جایگاه والایی دارد و از ضروریات است.

حجت الاسلام فاضلی خاطر نشان کرد: مادامی که جایگاه ایثار و از خودگذشتگی برای جوانان، جایگاهی ارزشی و مقدس باشد هیچ دشمنی توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی تصریح کرد: امروز پاسداری از حرم امامان معصوم در کشور عراق تبدیل به نمادی برای جامعه اسلامی ما شده که مدافعان حرم با اعتقادی راسخ و تأسی از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام، حافظان قرآن و اسلام و معلمان راستین آیات الهی می باشند.

کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه عنوان داشت: مرز اعتقادی جهان اسلام مورد تهاجم واقع شده و از سوی استکبار و متحدانش با ایجاد گروهک هایی تروریستی با نام های القاعده، داعش، طالبان و النصره مجریان اصلی هتک حرمت به دین مبین اسلام می باشند.

حجت الاسلام فاضلی در پایان  خاطرنشان کرد: دفاع از حرم در واقع پاسداری از حریم مقدس دین و قرآن است و به عبارتی دیگر دفاع از امنیت مسلمین و مبارزه با کفر و استبداد است که این خود عالی ترین رساله همه انبیاء وامامان معصوم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha