جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام غفاری فر

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: امروز هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان ، باعث خنثی سازی فتنه نفوذ دشمن در دوره جدید می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن غفاری فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: دشمنان برای انتخابات خبرگان و مجلس ، برنامه ریزی کرده اند و با نفوذ می خواهند به اهداف شوم خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه استفاده کنند.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز اخیراً فرمودند؛ اگر عنصر نفوذی وارد مجلس یا خبرگان شود، مثل موریانه از داخل آن را می جود و پایه ها را سست می کند.

عضو انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم همچنین گفت: استکبار جهانی و نظام سلطه از انقلاب اسلامی ایران و نهضتی که امام خمینی (ره) بنیان گذاشت و امروز راهبر حکیمش مقام معظم رهبری است، به شدت کینه به دل دارد و از هر طریق به دنبال آن است که زهرش را بریزد و در برهه کنونی آن ها به طرح نفوذ در بدنه نظام امید بسته اند.

وی با بیان این که نظام اسلامی تجربه گرانسنگی از فتنه 88 به دست آورد، افزود: باید بدانیم که فتنه های بیشتر و سخت تری در راه است که راه مقابله با آن ها نیز توکل بر خدا ، ولایت مداری و ارتقای بصیرت و بینش مردم و مسئولان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha