پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از مسایلی که مانع از نفوذ دشمن در کشور می شود خلق حماسه باشکوه دیگری از سوی مردم با حضور درانتخابات اسفندماه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز با تدبیر معمار کبیر انقلاب بر اساس آرای عامه مردم پایه گذاری شد، اظهار داشت:کلمه جمهوریت در اسم نظام اشاره دقیقی به این معنا دارد و مردم نیز در حدود 4 دهه اخیر از این جهت به بهترین نحو ممکن زمان شناسی و موقعیت سنجی کرده و وظیفه خود را در بالاترین حد ممکن انجام داده و دشمنان را مایوس و دوستان انقلاب را شاد کردند.

وی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه سال جاری را به سان رفراندوم دیگری در تایید و حمایت از نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: بی شک مردم دنیا از قاب رسانه های جمعی در این روز بار دیگر مشاهده خواهند کرد که مردم ایران با وجود همه اختلاف دیدگاه ها و سلایق در حراست از اصل انقلاب و کشور خود یکرنگ و یکدل پای صندوق های رای شرکت کرده و دست رد دیگری بر سینه دشمنان کینه توز و مکار انقلاب اسلامی خواهند زد.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: امروز همه دنیا اعم از دوست و دشمن به خوبی می دانند که کسی در ایران پیدا نمی شود که به سرنوشت کشورش علاقه مند باشد و از دل و جان حاضر به اطاعت از فرامین رهبری معظم نباشد و لذا مردم بار دیگر به ندای ولی فقیه خود لبیک گفته و با خلق حماسه دیگری در انتخابات پیش رو ، اجازه نفوذ و فتنه انگیزی به دشمنان را نمی دهند.

وی بیان داشت: در واقع مقام معظم رهبری برای اتمام حجت با کسانی که چه بسا در گوشه مخفی ذهنشان زاویه ای با ایشان داشته باشند، تاکید فرمودند که این انتخابات مربوط به سرنوشت آحاد ملت و جامعه اسلامی ایران است و لذا به خاطر خوش آمدن از کسی و ناخشنودی از کسی نباید حضور در پای صندوق رای فراموش شده و نسبت به آن بی تفاوتی صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی همچنین با اشاره به این که تشخیص درست در انتخاب کاندیدای اصلح در سایه بصیرت و کسب اطلاع از انسان ها و گروه های موجه و معتمد حاصل می شود، گفت: از آن جا که نعمت بزرگ جمهوری اسلامی ایران و مسئولیت در آن برای خدمت گزاری به مردم یکی از بالاترین نعمت های الهی است ، لذا باید کسانی سکاندار مسئولیت به خصوص در مجلس شورای اسلامی و نیز مجلس خبرگان رهبری شوند که کاملاً شایستگی و صلاحیت آن را داشته باشند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: البته مردم ما نشان داده اند که در تعیین مصادیق با توجه به شاخصه هایی که رهبر معظم انقلاب می فرمایند انتخاب های مناسبی داشته و می کوشند که از بین کاندیداهای تایید صلاحیت شده به مناسب ترین افراد رای دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha