پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مصطفی علما،  در منزل شهید منوچهر رضایی زنگنه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا را ضامن حفظ انقلاب دانسته و تصریح کرد: فراموش کردن شهدا، زمینه نفوذ دشمن را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، به همراه جمعی از مسئولان، در منزل شهید منوچهر رضایی زنگنه حضور یافت و در دیدار با خانواده این شهید والامقام، گفت: شهدا با رشادت های خود در دوران دفاع مقدس حماسه ای جاوید آفریدند و برگی دیگر از افتخارات ملت ایران توسط این بزرگمردان ورق خورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه افزود: با وجود ناامنی های بسیاری که در منطقه وجود دارد، اما به برکت رشادت و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران، آرامش و امنیت در ایران اسلامی حاکم است.

وی، ترویج روحیه شهادت طلبی در جامعه را سدی در برابر هجمه های دشمنان دانست و ابراز داشت: شهدا به دنیا درس ایثار، گذشت و خودباوری دادند و با شهادتشان انقلاب را بیمه کردند.

آیت الله علما با تاکید بر این که زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه ای همگانی و ضامن حفظ انقلاب است، تصریح کرد: قطعأ فراموش کردن شهدا، زمینه نفوذ دشمن را  فراهم می کند.

حجت الاسلام هادی عسگری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در این دیدار با تقدیر از صبوری مادران و پدران شهدا، بیان داشت: خانواده های شهدا مظهر پایداری و ایثار هستند و با تقدیم عزیزانشان در راه انقلاب و اسلام، اعتبار و عزت را به ایران اسلامی بخشیدند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: آثار و برکات ایثار و از خودگذشتگی شهدا همواره در جامعه باقی خواهد ماند، لذا باید شکرگزار و قدردان توفیقات الهی باشیم.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha