جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شکریان/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ گفتمان انقلاب اسلامی همان گفتمان و خط نورانی حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب اسلامی است و تقویت آن در جامعه سدی در برابر توطئه های دشمنان ایجاد خواهد کرد و راه نفوذ را می بندد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی استان با تبریک به مناسبت در پیش بودن ایام الله دهه فجر و 12بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریافته اند که ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه و ملت بصیر و آگاه خود دژی نفوذ ناپذیر و مستحکم در برابر همه زیاده خواهی ها و توطئه های آنان است؛ از این رو در صدد تخریب جایگاه ولایت فقیه توسط برخی عناصر خودفروخته داخلی و خارجی در انتخابات پیش رو هستند.

وی در ادامه با تاکید بر تقویت جبهه گفتمان انقلاب اسلامی در کشور، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی همان گفتمان و خط نورانی امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است که تقویت این گفتمان در جامعه سدی در برابر توطئه های دشمنان ایجاد خواهد کرد و راه نفوذ را در مقابل همه هجمه ها و تهدیدات آنها خواهد بست.

حجت الاسلام شکریان، انقلاب اسلامی را مایع دلگرمی و نقطه امید همه مستضعفین عالم و مسلمانان جهان دانست و تصریح کرد :پیروزی انقلاب اسلامی ایران با هدایت و رهبری امام راحل (ره) و مجاهدت ها و ایثارگری های هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی به ثمر نشست و ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی برگ زرینی را در تاریخ خود ثبت و ضبط کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را زمینه ساز بیداری جهان اسلام برشمرد و تاکید کرد: استقلال، آزادی و امنیت ایران اسلامی و همه دستاوردهای این انقلاب باید برای نسل جوان امروز تبیین شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، 22بهمن را نماد همدلی و هم زبانی مردم ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: راهپیمایی هر ساله مردم ولایتمدار ایران اسلامی در روز 22بهمن نشانه تجدید بعیت با آرمان‌های امام راحل و شهدای ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام شکریان انقلاب اسلامی را نماد و الگوی مردم سالاری دینی در جهان دانست و تصریح کرد : به برکت دستاوردهای این نظام مقدس و هدایت های بی بدیل امام راحل و مقام معظم رهبری، ایران اسلامی محبوبیت خود را در بین کشورهای منطقه و حتی در جهان افزایش داده و به بهانه همین جایگاه و منزلت ایران اسلامی است که دشمنان این گونه خشمگین و عصبانی هستند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که در اسفند سال جاری برگزار می شود، تاکید کرد : همه ما وظیفه داریم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای تلاش کنیم و بار دیگر در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری یعنی هم دلی و هم زبانی حماسه سیاسی دیگری در صفحات تاریخ این سرزمین خلق کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha