پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گفت: اقتصاد مناسب سبب می‌شود که ملت از عملکرد مسئولان نظام رضایتمند باشند و از آنها در گفتار و رفتار خود حمایت‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله حسن عالمی در همایش ملی «اقتصاد مقاومتی، تعاون و کشاورزی، در بستر فرهنگ و مدیریت جهادی» که ظهر امروز در تالار شهید مطهری پژوهشکده علامه طباطبایی قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت الهی در کشور اظهار داشت: انقلاب اسلامی سبب بهره‌مندی همگان از معارف اسلام در سراسر گیتی شده است. 
وی با تقدیر از برگزاری این همایش گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف اصلی نظام اسلامی، رونق دستگاه‌های نظام اسلامی و حرکت قدرتمند آنها برای ایستادگی در مقابل دشمنان و حسودان به تحقق اقتصاد مقاومتی وابسته است.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تعابیر جامع منابع دینی و توصیه های قرآنی برای تعاون گفت:‌ برای رسیدن به رفاه مردم باید فرهنگ تعاون در جامعه حاکم شود، چراکه در این صورت همه نسبت به یکدیگر مسئول می شوند.
وی حقیقت فرهنگ و مدیریت جهادی را استفاده از تمام ظرفیت‌ها با تشخیص درست برای خدمت‌رسانی به بندگان خداوند در بخش‌های مختلف برشمرد و گفت: بر اساس تعالیم  دینی، اگر وضعیت معیشتی مردم در جامعه ای نامناسب باشد این سرزمین و مردم محبوب خداوند نیستند.  سرزمین الهی باید مکانی باشد که مردم آن بتوانند زندگی عزت‌مندانه و همراه با سربلندی داشته باشند.
آیت الله عالمی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی در جامعه اسلامی گفت: اقتصاد برای جامعه اسلامی قدرت را به دنبال دارد، امام علی(ع) نیز در نامه‌های خود به مالک‌اشتر به اهمیت تامین اقتصاد مناسب برای مردم تاکیدات بسیاری داشته‌اند.
وی یادآور شد: اقتصاد مناسب سبب می‌شود که ملت از عملکرد مسئولان نظام رضایتمند باشند و از آنها در گفتار و رفتار خود حمایت‌های لازم را انجام دهند.
انتهای پیام// 15/ 313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha