جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:باید به جوانان بها داد و با استقبال از طرح های آنها علاوه بر کمک به خودباوری آنان، در جهت رشد و توسعه کشور گام بر داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی شامگاه شنبه، در جمع جوانان عضو مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با تبریک ایام دهه مبارک فجر، گفت: دشمن پس از شکست در برابر استقامت جوانان در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، تاکتیک و سیاست خود را به سوی جنگ نرم تغییر داد و تصمیم گرفت از این راه بر باورها و عقاید جوانان این مرزو بوم اثر بگذارد.

وی با اشاره به اینکه استکبار و هم پیمانانش برای تغییر سبک زندگی جوانان ایرانی عزم خود را جزم کرده اند، تصریح کرد: جوانان مومن و انقلابی با بصیرت، روشن گری و دشمن شناسی تمامی این نقشه ها را خنثی می کنند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز دشمنان، مخالفان و معاندان اسلام و انقلاب با ورود به فضای مجازی و شبهه افکنی سعی دارند عقاید اسلامی و انقلابی جوانان را تضعیف کنند، افزود: مبلغان، فعالان دین و فرهنگ و جوانان متدین و انقلابی نیز اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند و سعی شده با بیانات متقن و اساسی از تاثیر شبهات بر اذهان عمومی و جوانان جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، پیروی از قرآن، عترت و  ولایت را سه عامل مهم در خنثی کردن نقشه های دشمن دانست و با بیان این که این سه مولفه مهمترین راه مقابله با جنگ نرم است، ابراز داشت: جوانان، با بصیرت، دشمن شناسی و زمان شناسی همواره در برابر نقشه های دشمنان هوشیارهستند.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید با عبادت، اخلاص و جهاد علمی قله های پیشرفت و افتخار را طی نمایند، افزود: پیشرفت های امروز جوانان در عرصه های گوناگون مرهون اخلاص و استقامت آنان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه حمایت از نظرات، ایده ها، ابتکارات و اختراعات جوانان راهی برای خودباوری و خودکفایی ایران اسلامی است، گفت: باید به جوانان بها داد و با استقبال از طرح های آنها علاوه بر کمک به خودباوری آنان، در جهت رشد و توسعه کشور گام بر داشت.

گفتنی است، مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان به ابتکار حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی برای حمایت و بکارگیری ایده های جوانان در برگزاری برنامه های مختلف بنا نهاده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha