پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: انتظار ما از منتخبین مردم در مجلس این است که به دور از هیاهوی انتخاباتی، سیاسی و حزبی خود، به فکر بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ملت ایران باشند.

خانم خدیجه ساروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، گفت: مردم ایران با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی و تجدید بیعتی دوباره با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای نمودند.

وی افزود: برخلاف تبلیغات سوء دشمن، پیروز واقعی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، مردم ولایتمدار ایران هستند که به پیروی از رهبر خود حماسه ای دیگر رقم زدند که در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران تاکید کرد: انتظار ما  از منتخبین مردم در مجلس این است که به دور از هیاهوی انتخاباتی، سیاسی و حزبی خود، به فکر بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی  ملت ایران بوده تا دست به دست هم بتوانند کشور را در این شرایط حساس جهانی و منطقه ای به جایگاه واقعی خود رسانده و در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا و حامیانش، قاطعانه ایستادگی نمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha