جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام نظری شاهرودی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: منتخبان جدید مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات اقتصادی از تجارب نمایندگان سابق نهایت استفاده را ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین نظری شاهرودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تقدیر از خلق حماسه بزرگ انتخابات هفتم اسفندماه از سوی ملت بزرگ ایران ابراز داشت:مردم کشور ما با سلایق و دیدگاه های مختلف در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری پای صندوق های رای حاضر شده و قبل از هر چیز با حضور یکپارچه خود به حمایت از نظام اسلامی پرداختند.

وی همچنین افزود: البته مردم  در شرایط فعلی با مشکلات جدی در عرصه معیشت و بیکاری و غیره روبرو هستند که همین مساله نیز وظیفه نمایندگان مجلس را برای خدمت رسانی بهتر و حل مشکلات سنگین تر می کند.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بیان داشت: به خصوص در زمینه تسهیل ازدواج جوانان باید گام های جدی تری برداشت چه آن که وجود حدود 13 میلیون جوان در سن ازدواج طبعاً آثار سوء و نامطلوبی برای کشور و جامعه ما به همراه دارد.

وی اضافه کرد: حل مشکلات و دست یابی به نقاط مطلوب تر بی شک در سایه تحقق شعار سال یعنی وحدت و همدلی مردم و مسئولان امکان پذیر است.

این اقتصاد دان حوزوی همچنین خواستار بهره گیری منتخبان جدید مجلس از تجربیات نمایندگان گذشته به ویژه در امور اقتصادی شد و گفت: در دوران پس از انتخابات باید در فضای همدلی و رفاقت به حل مشکلات اهتمام ورزید و به خصوص از تجربیات نمایندگان سابق که در این دوره رای نیاورده اند، نهایت استفاده را کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha