جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی - حوزه مازندران

حوزه/ واردات بی رویه و ترویج مصرف گرایی در کشور با سیاست های اقتصاد مقاومتی در تضاد است، مسئولین باید در راستای بالابردن توان و ظرفیت داخلی اعتماد و برای تحقق عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.

حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بر ضرورت توجه ویژه مسئولین به دغدغه های مقام معظم رهبری تأکید­کرد و گفت: مسئولین ذی ربط مخاطبین اصلی شعار امسال مقام معظم رهبری هستند.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که واردات بی رویه و ترویج مصرف گرایی در کشور با سیاست های اقتصاد مقاومتی در تضاد است، افزود: باید دستگاه های مسئول به جای نگاه به خارج کشور برای تحقق عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

حجت الاسلام میرعمادی رسالت طلاب و روحانیون در رفع نگرانی مقام معظم رهبری در سال جدید را، ضروری دانسته و افزود: باید حوزه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده برای ترویج و تبیین سیاست ها در عرصه های مختلف اقتصادی و فرهنگی و تبلیغی در جامعه تلاش کند.

وی با بیان این که روحانیت همواره مرجع فکری جامعه اسلامی بوده است، گفت: رسالت حوزه در سال جدید سنگین تر از هر زمان دیگری است و یکی از رسالت ها نیز ترویج مصرف کالاهای داخلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر اینکه در سال جدید نیازمندبه اقدام عملی از سوی آحادملت و دولت در سطوح مختلف برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی هستیم، خاطرنشان کرد: تنها با حرف و بخشنامه نمی توان به اجرای دقیق این موضوع امیدوار بود.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تجربه پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس ثابت کرده که تنها باید بر روی توان داخلی کشورمان تکیه کنیم، خاطرنشان کرد: پیشرفت های خیره کننده کشور در عرصه های مختلف نیز ثمره ایستادگی و مقاومت ملت ایران با بهره گیری از ظرفیت های داخلی است.

وی رمز ماندگاری و اقتدار امروز ملت ایران را تکیه بر توان داخلی دانست و با بیان این که مردم کشورمان هیچ اعتمادی به دولت های غربی به ویژه آمریکایی ها نداشته و ندارند، گفت: تاریخ آمریکا علیه ملت ایران همواره با نیرنگ، دروغ و توطئه افکنی همراه بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha