شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طبرسی - نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مازندران بر ضرورت ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی در عرصه ورزش کشورمان تأکید کرد و گفت: شجاعت، پهلوانی و مردانگی و مروت ورزشکارانی مانند پوریای ولی و تختی، باید الگوی ورزشکاران کشورمان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، امروز در دیدار مدیر کل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان، با بیان اینکه نسل جوان سرمایه غنی کشور است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه تلاش های همین جوانان در عرصه های بین المللی نقش آفرین کرده، گفت: جوانان نقش مهمی در پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل(ره) از خود به یادگار گذاشته اند.

امام جمعه ساری با بیان این که نسل جوان هر کشوری در پیشرفت و اعتلای آن جامعه  از اهمیت ویژه ای برخودار است، بیان داشت: باید از ظرفیت این نسل شاداب و با نشاط، در بخش های مختلف کشور، استفاده شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نسل جوان ایران اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب، در مسیر آرمان های امام و انقلاب بوده و هستند، گفت: جوانان با بصیر و انقلابی ایران اسلامی در صحنه های حساس کشور همواره اثرگذار و نقش آفرین بوده اند.

امام جمعه ساری بر ضرورت ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی در عرصه ورزش کشورمان تأکید کرد و گفت: شجاعت، پهلوانی و مردانگی و مروت، پوریای ولی وتختی باید الگوی ورزشکاران کشورمان باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه ورزشکاران کشورمان در عرصه های بین المللی هویت و نماد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: به همین دلیل باید در مسائل اخلاقی و پهلوانی الگوی کشورهای دیگر باشند.

آیت الله طبرسی، بر ضرورت استعدادیابی و توان افزایی دانش علمی ورزشکاران کشورمان تأکید کرد و خواستار برنامه ریزی مناسبی در این خصوص شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha