جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محسن عزتی

حوزه / کشوری که مبتنی بر دین مبین اسلام است و با کشورهای زورگو و مستکبر جهان مخالف است اقتصادش نیز نمی تواند بر پایه سیاست های بیگانگان استوار باشد.

حجت الاسلام محسن عزتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به درایت رهبر معظم انقلاب در خصوص نامگذاری سال جدید با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران یک کشور اسلامی و متکی و مبتنی بر دین مبین اسلام است و با کشورهای زورگو و مستکبر جهان مخالف است از همین رو اقتصادش نیز نمی تواند بر پایه سیاست های بیگانگان استوار باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان این که آموزه های دین اسلام با سیاست های مستکبران موافق نیست، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با مستکبران دنیا هماهنگ نمی باشد و زورگویی آن ها را نمی پذیرد در نتیجه اقتصاد مقاومتی بهترین نسخه ارتقا و پیشرفت اقتصاد کشور است.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره با توجه به فقه اسلامی نظر می دهند، بیان داشت: اقتصاد درونی انقلاب اسلامی باید مبتنی بر سیاست ها و آموزه های اسلامی باشد، لذا همواره بیانات رهبر معظم انقلاب به خصوص نامگذاری سال جدید بر اساس احکام و دستورات الهی می باشد.

حجت الاسلام عزتی مطرح کرد: دین اسلام در همه مراحل پویا و دارای برنامه است، لذا از این جهت اقتصاد مقاومتی می تواند نسخه مناسبی برای برون رفت از بحران اقتصادی می باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه، تصریح کرد: مردم و مسئولان هر کدام در برابر یکدیگر باید بر اساس دستورات و بیانات رهبر انقلاب عمل  نمایند یعنی مردم  نسبت به خرید کالای ایرانی اهتمام داشته باشند و مسئولان نیز سیاست های واردات و صادرات را طبق فرمایشات رهبر انقلاب اجرا نمایند.

حجت الاسلام عزتی در پایان گفت: حوزه های علمیه نیز وظیفه ترویج و تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب را به جامعه دارند و در حد توان خود در راه حفظ و صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha