جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طبرسی - نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ آیت الله طبرسی با تاکید براینکه وضعیت فرهنگی جامعه مناسب با نظام اسلامی نیست ، گفت: باید دستگاه های فرهنگی کشور به خصوص حوزه های علمیه اقدامات اساسی و بنیادی در این زمینه انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ساری، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در نشست اخلاقی با طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری  اظهارداشت: ماه رجب، ماه پر خیر و برکتی است که دعاها و نمازهای زیادی برای آن ذکر گردیده است؛ بنابراین طلاب باید سعی کنند در کنار تحصیل علوم دینی به امر تهذیب خود نیز توجه نموده و با انس ادعیه های وارد شده به خصوص ایام پیش رو،  نهایت بهره را برده و در جهت خود سازی خود گام بردارند.

وی افزود: متاسفانه وضعیت فرهنگی جامعه به خصوص حجاب مطلوب نظام اسلامی نمی باشد؛ لذا باید دستگاه های فرهنگی کشور به خصوص حوزه های علمیه، اقدامات اساسی و بنیادی در این زمینه انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: اسلام دین کاملی است که برای تمام امور زندگی بشر دستورات مفید و کاربردی دارد؛ به عنوان نمونه، غض بصر یکی از دستورات قرآن به ما می باشد که با انجام این فرمان الهی، می توانیم جامعه را از بسیاری از  معضلات اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد، فساد مصون بداریم.

وی بر هوشیار بودن تمام مردم در برابر نقشه های استعمار تاکید و اعلام کرد: اسلام تمام معیارها و ملاک ها را به ما داده است؛ لذا با توجه به توطئه های دشمن در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی باید طلاب با بصیرت و هوشیاری در صحنه انقلاب بوده و  سعی کنند که با انجام درست وظایف خود، در مقابل  جنگ نرم دشمن مقابله کرده و مانع آسیب بر پیکره اسلام و ارزش های دینی شوند.

 

  

                                                                                          

 

 

 

                                                                                                                

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha