پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله طبرسی - نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ نماينده ولي فقيه در مازندران با اعلام اينکه امسال ۳۰۴ مسجد پذيراي معتکفان مازندراني می باشند، گفت: ۶۰ درصد معتکفین را بانوان تشکيل مي‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران، آيت الله طبرسي، نماينده ولي فقيه در استان مازندران به همراه مديران کل تبليغات اسلامي و اوقاف و امور خيريه استان  با حضور در جمع معتکفين از نحوه اجراي برنامه هاي اعتکاف مساجد بازديد کردند.

رئیس شورای حوزه علمیه مازندران در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت ماه رجب، اظهار کرد: اعتکاف در اين ماه مبارک، مسير و زمينه‌اي براي توبه و بازگشت به معنويت است که بايد بيش از پيش در جامعه اسلامي گسترش يابد.

امام جمعه ساری با اشاره به اينکه رجب، زمینه ساز ورود با معرفت به رمضان و ضيافت الهي است، بيان کرد: اعتکاف ماه رجب پس از انقلاب اسلامي رشد چشمگيري داشته است.

نماينده ولي فقيه در مازندران با اعلام اينکه امسال 304 مسجد پذيراي معتکفان مازندراني می باشند، افزود: سال گذشته 17 هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند که امسال به 20 هزار نفر افزايش يافت و  60 درصد اين جمعيت را بانوان تشکيل مي‌دهند.

آیت الله طبرسي در پايان گفت: اعتکاف فرصت مناسبي است که مي‌توان بهترين و بيشترين بهر‌ه‌برداري را از آن داشت و معتکفان بايد براي تقويت هر چه بيشتر روحيه معنوي خود اهتمام کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha