پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی/ مدیر مدرسه سرپل ذهاب

حوزه/ شهدا با شهادت خود جان تازه ای به انقلاب و نظام بخشیدند و در مسابقه ایثار، شهادت و فداکاری برنده شدند و ما نیز باید گام های سازنده ای در راستای تثبیت و حفظ مکتب اهل بیت(ع) و نظام اسلامی برداریم.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن سالروز بزرگداشت شهادت شهید علی اکبر شیرودی و عملیات بازی دراز، گفت: هر سال با حضور جمع کثیری از شیفتگان و رهروان شهدا، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید محسن وزوایی و سرلشگر شیرودی در منطقه بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود و اقشار مختلف مردم در قالب کاروان های راهیان نور، از ارتفاعات این منطقه عملیاتی بازدید به عمل آورده و یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب از همکاری این مدرسه و بسیج طلاب روحانیون در برگزاری بخشی از برنامه های مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی دراز خبر داد و ادامه داد: مراسم پر فیض دعای کمیل در بقعه مبارکه حضرت احمد بن اسحاق (ع) با حضور جمعی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، فرماندهان دفاع مقدس، طلاب و روحانیون و عموم مردم برگزار می شود.

وی همچنین تهیه تصاویر سه بعدی شهدای شاخص روحانی و مدافع حرم برای درج در پشت تلفن های همراه، برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای طرح بلوتوث نکات و پیام های اخلاقی با مضامین وصایای شهدا، تبیین اهداف جنگ نرم دشمن، تبیین اقتصاد مقاومتی و ... را برنامه های مدرسه باقرالعلوم(ع) در سالروز عملیات بازی دراز اعلام کرد.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان گفت: شهدا با شهادت خود جان تازه ای به انقلاب و نظام بخشیدند و در مسابقه ایثار، شهادت و فداکاری سربلند شدند ما نیز باید با تبیین و ترویج مکتب شهدا، گام های سازنده ای در راستای تثبیت و حفظ مکتب اهل بیت(ع) و نظام اسلامی برداریم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha