جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کاظم صدیقی

حوزه/ متاسفانه سیل گناه در فضای مجازی، کانون خانواده های ایرانی را تهدید و در کام خود فرو می برد و در موارد بسیاری باعث نابودی آن ها نیز شده و ما باید نور ایمان را در وجود خود و جوانان تقویت کنیم تا زمینه هر گونه گناه و پلیدی پاک شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امروز در آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه های علوی، ویژه تولیدات دیجیتال، در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای انقلاب اسلامی تهران، با تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از فرصت ها و ظرفیت های رسانه ای، گفت: پیامبران و ائمه معصومین(ع) معدن علم و حقیقت اند و در زمان خود منشاء خیر و برکت برای بشریت بودند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر توسعه کارهای علمی و فرهنگی، افزود: جوانان مومن ما باید دائم در حال حرکت و رو به کمال باشند و با تمام توان برای تحقق آرمان ها و اندیشه های توحیدی، تلاش نموده و ذره ای عقب ننشینند.

دشمنان یک ثانیه هم بیکار نمی نشینند

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر ادامه داد: چگونه است که اهل باطل با اینکه هدف مقدس و پاکی ندارند، اما برای همه گیر شدن انواع گناهان و عقیده های باطل شان یک ثانیه هم دست از کار نمی کشند و دائم در حال اجرای نقشه های شوم خود در جهان هستند. اما ما مسلمانان که دارای هدف عالی و بهرمند از وجود مقدسی چون علی(ع) هستیم، انسان کاملی که بر کل عالم و ملکوت احاطه کامل دارد. ولی با کمال تاسف قدر این نعمات بزرگ الهی را نمی دانیم و برای رسیدن به هدف مان برنامه ریزی منسجم و یکپارچه ای نداریم.

اتصال به امیرالمومنین(ع) سعادت ابدی است

وی با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن انسان ازلی و ابدی است، اظهار داشت: جوانان باید خود را به وجود مقدس علی(ع) متصل کنند، چرا که سعادت ابدی و عاقبت بخیری شان در دستان مبارک حضرت است، و ایشان هستند که صاحب تمام علم کتاب می باشند و این حقایق چیزی نیست که هر کسی توان فهم و درک آن را پیدا کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حضرت امیرالمومنین(ع) حقیقت عالم هستی است، تصریح کرد: به بیان عامی تر علی(ع) اینترنت کل عالم اند و کل اسرار هستی در ید قدرت ایشان است. چنانچه تمامی پیشرفت های علمی که با کمک ابزارهای ساخت دست بشر، هم اکنون در دنیا وجود دارد؛ حتی به اندازه رطوبت آب، با علم بی پایان علی(ع) قابل قیاس نیست.

تهدید جدی فضای مجازی

وی با تاکید بر رعایت تقوا و دوری از گناه در فضای مجازی، افزود: متاسفانه سیل لجن زارِ گناه در فضای مجازی، کانون خانواده های ایرانی را تهدید و در کام خود فرو می برد و در موارد بسیاری باعث نابودی آن ها نیز شده است، بنابراین ما باید نور ایمان را در وجود خود و جوانان تقویت کنیم تا زمینه هرگونه گناه و پلیدی از ما پاک شود.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران گفت: امیدواریم بتوانیم با تجمیع توان قدرتمند نیروهای حزب اللهی قدمی در راستای توسعه شبکه های نور و ایمان داشته باشیم، و با محو شبکه های فساد و ظلمت، تاریکی ها را نابود کرده و زمینه استقرار حکومت علوی در جهان فراهم گردد. 42/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha