شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین فیاضی

رئیس مرکز تخصصی فلسفه اسلامی نیروهای متخصص این مرکز تخصصی را از نیروهای قوی و حافظ و مرزبان عقاید شیعیان ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین فیاضی  چهارشنبه شب در بازدید  آیت الله حسینی بوشهری از مرکز تخصصی فلسفه اسلامی حوزه علمیه قم گفت با بیان این که  امام حسن عسکری(ع) از امام صادق(ع) حدیث مرزبانی علمای شیعه را نقل کردند گفت: در این مرکز به افرادی خدمت می شود که مرزبانان عقاید شیعیان هستند و خوشبختانه مدیران عالی حوزه و اعضای شورای عالی از این مرکز همیشه حمایت کرده اند.

وی  با تقدیر از اساتید فلسفه و علوم عقلی در حوزه اظهارکرد: خوشبختانه در این مرکز طلاب با استعداد و بسیار قوی در زمینه علوم عقلی و فلسفی فعالیت می کنند که می توانند ظرفیت عالی در آینده حوزه های علمیه باشند در عین حال اینکه امروز نیز چنین ظرفیت عالی به شمار می روند.

رئیس مرکز تخصصی فلسفه حوزه بیان کرد: فعالیت مستمر و قوی این نهاد نیازمند حمایت های مختلف است که امیدواریم که با تعامل دستگاه های مختلف به این مرحله برسیم که طلاب متخصص در زمینه مرزبانی از حریم عقاید شیعیان تربیت شوند.

وی گفت: امیدواریم تسهیلات بیشتری در زمینه برخی مجوزات علمی انجام شود تا نیروهای متخصص این مرکز با زمینه فکری آسوده تری به فعالیت بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha