پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 378816
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
هفته معلم

حوزه/ به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، همزمان با فرا رسیدن روز معلم، و شهادت معلم شهید استاد مرتضی مطهری،ویژه نامه اینترنتی "معلم مطهر" در پایگاه اطلاع رسانی حوزه عرضه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ویژه نامه معلم مطهر در ۸ بخش، با بیش از ۲۰ مطلب  به منظور تجلیل و تکریم مقام معلم و بزرگداشت این روز منتشر شده که به گوشه ای از سیره علمی و عملی استاد مطهری نیز می‌پردازد.

این گزارش می افزاید: "مقام معلم"، "آداب تعلیم و تربیت"، "معلم نمونه"، "برگی از حیات جاودان معلم شهید"، "پرسش و پاسخ"،" معرفی کتاب"، "نگارخانه"و" "پیوندهای مرتبط" بخش‌های اصلی این ویژه نامه می‌باشند.

این گزارش حاکیست، "آداب تعلیم در قرآن"، "آداب شاگرد در مجلس درس"، "نظر شهید مطهری (ره) در باره‌ی نقش ولی فقیه"، "آداب تعلیم و تعلم در داستان موسی و خضر (علیهماالسلام)"، "هنر تدریس"، "ویژگی های معلم خوب"، "زندگی و مبارزات آیت الله شهید مطهری"، "آفتاب فروزان"، "نقش شهید مطهری در پیروزی انقلاب اسلامی"، "ماخذشناسی آثار مکتوب پیرامون زندگی، شخصیت، آراء و اندیشه های استاد مرتضی مطهری"، "صدای پای مدرسه" از جمله مطالب ارائه شده این ویژه نامه می باشند.

این گزارش می‌افزاید: پایگاه اطلاع رسانی حوزه با بیش از یک دهه حضور در عرصه جهانی وب، در زمینه تبليغ، ترويج و اطلاع رسانی نسبت به معارف دینی و موضوعات فرهنگی و ملی و با هدف تبيين و روشنگری فعاليت می کند.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌گیری از این ویژه‌نامه، به نشانی زیر مراجعه نمایند:

http://www.hawzah.net/fa/Occation/View/70153

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha