سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام هادی حسین خانی معاون تهذیب حوزه

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی طلاب نسبت به تحولات جهانی، گفت: پاسخگویی منطقی به شبهات، از ویژگی های طلبه طراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین هادی حسینخانی، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) با تاکید بر افزایش بینش سیاسی طلاب حوزه علمیه  در همه عرصه ها گفت: یکی از شاخصه های طلبه طراز انقلاب که مد نظر  مقام معظم  رهبری هم است، بصیرت افزایی و  غافل نبودن از اتفاقات و عرصه های مختلف جهان و کشور است.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور به شاخصه های یک طلبه انقلابی در حوزه علمیه اشاره و بیان داشت: یکی از ویژگی های  اصلی طلاب،  توجه جدی به تحصیل  است، طلاب باید در مرحله اول دروس خود را به خوبی فراگرفته و خود را مجهز به علوم روز  نمایید.

وی با تاکید بر پاسخگویی منطقی طلاب به شبهاتی که امروز دشمنان به آن پرداخته اند خاطرنشان کرد:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در تلاش هستند که با ایجاد شبهه در اعتقادات واحکام اسلامی و ولایت، ارتباط آحاد مردم را با روحانیت کمرنگ نمایند، لذا شما درمرحله اول باید پاسخگوی شبهات بوده و در گام دوم با رفتار حسنه موجب جذب مردم و به خصوص جوانان به اسلام شوید.

معون تهذیب حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد:دشمنان با راه اندازی رسانه های مختلف و همچنین با ساخت فیلم و سریال در تلاش هستند ارزش های متعالی اسلامی را از بین ببرند، بنابراین  هوشیاری طلاب و روحانیون را می طلبد تا نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha