شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ایران

حوزه/ آخرین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی مدرسه علمیه باقرالعلوم (علیه السلام )بسطام، در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت السلام سید علی رضوی نسب، امام جمعه شهر بسطام، در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی مدرسه علمیه باقرالعلوم (علیه السلام)، تکریم شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان را از وظایف همگان دانست و گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: روحانیت  بر خود لازم می داند تا از خانواده شهدا تقدیر و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تبیین و ترویج دهد.

حجت الاسلام عین الکمالی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم بسطام(ع)  نیز گزارشی از روند برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی این مدرسه ارائه داد وگفت: در راستای برگزاری این یادواره، امام جمعه بسطام و مسئولان و اساتید حوزه با خانواده های شهدای طلبه و روحانی دیدار کردند.

گفتنی است، یادواره شهدای روحانی شهر بسطام، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان، عضو جامعه مدرسین حوزه، در مدرسه علمیه باقر العلوم (علیه السلام) برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha