شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - کرمانشاه

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در حاشیه رونمایی از بزرگترین تابلوی محرق قرآنی جهان، گفت: خلق آثار قرآنی، علاوه بر ترویج اندیشه های قرآن، موجب صیانت از ارزش های اسلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه در مراسم افتتاحیه هفته قرآن و عترت از بزرگترین تابلوی محرق سوره کوثر در کرمانشاه به همت جمعی از طلاب و فعالان قرآن خواهر استان کرمانشاه ساخته شده، توسط علما و روحانیون و مسئولان رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در حاشیه رونمایی بزرگترین تابلوی محرق جهان، عنوان داشت: افتخاری بزرگ است که زنان و طلاب انقلابی با استفاده از آیات قرآن آثاری عظیم خلق می کنند که موجب ترویج قرآن و ماندگاری آن می شود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: سوره کوثر کوچکترین سوره قرآن است که طلاب و خواهران کرمانشاهی با توجه به عظمت و جایگاه این سوره تصمیم به خلق این اثر بزرگ گرفتند و به این موفقیت بزرگ دست یافتند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: خلق آثار قرآنی توسط هنرمندان و فعالان عرصه قرآن موجب اشاعه و ترویج این کتاب الهی خواهد شد که این امر بسیار نیک و پسندیده می باشد.

وی بیان داشت: جوانان و نوجوانان انقلابی و پیرو خط امام و رهبری به صورت خودجوش با تمام وجود به ترویج اندیشه های اسلامی و قرآنی در جامعه می پردازند که این خود بزرگترین نعمت به شمار می آید.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی آثار معنوی و درخشان قرآن کریم در حوزه های علمیه را پربرکت دانست و اظهار داشت: خوشبختانه حوزه های علمیه حافظان و نابغه های قرآنی را تربیت و به عنوان مبلغ و روحانی وارد عرصه تبلیغ می کند که تقویت بنیه قرآنی طلاب موجب حفظ و صیانت از آرمان های این کتاب مقدس در جهان خواهد شد.

وی در پایان گفت: همزمان با هفته قرآن و عترت، مدارس علمیه استان کرمانشاه برنامه های قرآنی خود را در رشته های قرائت، حفظ، تحقیق، اذان و دعا برگزار کرده که منتخبین علاوه بر اهدای جوایز، به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha