جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید عبدالله قدمی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین گفت: با توجه به هجمه های گسترده فرهنگی دشمنان علیه کشورمان، باید حرکت های عمیقی برای تثبیت و بقای بنیان های دینی، اعتقادی و فرهنگی جامعه صورت گیرد و بهترین استراتژی برای ایستادگی در برابر دشمنان ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری محفل انس با قرآن کریم خبر داد و عنوان داشت: در راستای شکوفایی استعدادهای قرآنی و توجه بیشتر طلاب به معارف قرانی محافل انس با قران کریم به همت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن موجب ارتباط بیشتر طلاب و جامعه با قرآن و ترویج سبک زندگی قرآنی می شود و سبب توجه هرچه بیشتر طلاب به مفاهیم و حقایق قرآن خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه قرائت مداوم و توجه ویژه به مفاهیم قرآن را سبب تقویت معنویت در طلاب دانست و ابراز داشت: برگزاری محافل انس با قرآن زمینه های انس و توجه طلاب و جوانان را به امر خطیر قرآن دوچندان کرده و آن ها را در امر تبلیغ و ترویج دین مصمم تر می کند.

حجت الاسلام قدمی بیان داشت: با توجه به تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان علیه کشورمان، باید حرکت های عمیقی برای تثبیت و بقای بنیان های دینی، اعتقادی و فرهنگی جامعه صورت گیرد و بهترین استراتژی برای ایستادگی در برابر دشمنان ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: محافل انس با قرآن در راستای سلسله برنامه های فرهنگی و قرآنی مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین برگزار می شود تا بیش از پیش، شاهد شکوفایی استعدادهای قرآنی طلاب و توجه به معارف والای این کتاب آسمانی باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha