جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 379353
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
حجت الاسلام محسن عزتی

حوزه/معاون تهذیب مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی بانکداری بدون ربا در این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام محسن عزتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی بانکداری بدون ربا خبر داد و عنوان داشت: طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه با شرکت در کارگاه دو روزه با سیستم بانکداری بدون ربا آشنا می شوند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه مطرح کرد: کارگاه آموزشی با محوریت بانکداری بدون ربا در راستای آشنایی بیشتر طلاب علوم دینی با سیستم بانکداری صحیح و غیر صحیح و همچنین بررسی مصادیق معاملات بانکی داخل کشور برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی طلاب به گونه ای عملی و ملموس با مصادیق بانکداری بدون ربا می باشد و این مهم موجب خواهد شد که مبلغان دین آموخته های خود را در زمینه های مختلف بخصوص سیستم بانکداری بدون ربا برای جامعه تشریح و تبیین نمایند.

حجت الاسلام عزتی یادآور شد: رایزنی و برنامه ریزی با مدیران و مسئولان بانک مربوطه در جهت برگزاری این دوره انجام شده و امید است که با توجه به اهتمامی که این بانک در جهت تغییر در رفتار و سیستم غلط بانکی و همچنین دور شدن از ربا در معاملات خود دارد، از حضور کارکنان و مشاوره های پرسنل این بانک بهره مند گردیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه در پایان اظهار داشت: امید است که دغدغه مراجع عظام در جهت حذف بانکداری بدون ربا و تحقق بانکداری اسلامی، عملی گردد و آموزه های دین اسلام نیز در آن گنجانده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha