جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور بر رسیدگی به امور مساجد و نمازخانه کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در مراسم اختتامیه اولین جشنواره شعر، خاطره و دلنوشته نماز، اظهارداشت: دانش آموزان و دانشجویان باید در ترویج فرهنگ اقامه نماز در اولویت قرار بگیرند و در این زمینه باید برنامه ریزی و از موازی کاری ها پرهیز کرد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه حوزه از طرح های ترویج نماز استقبال می کند، گفت: برای ترویج فرهنگ اقامه نماز باید همایش های متعددی برگزار شود و همه توان خود را در این راه به کار بگیریم.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هیچ رسالتی به میزان اولویت بخشی به موضوع نماز نیست، گفت: حوزه علمیه قم آمادگی دارد اولویت خود را ترویج فرهنگ نماز قرار دهد.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی به مسجدها و نمازخانه ها، گفت: در نگهداری این اماکن باید تلاش کرد و نهضت فراخوانی نماز خوان ها صورت بگیرد.

آیت الله حسینی بوشهری اظهارداشت: حوزه علمیه نماز را جزو اولویت کاری خود می داند و زیر بنای کار ما نماز است و باید شرایط مناسبی را برای این کار فراهم کرد.

امام جمعه قم همچنین بر لزوم برنامه ریزی برای سخنرانان به منظور ارائه سر فصل های مختلف اهمیت نماز تاکید کرد و گفت: سخنرانان در محافل خود، قشرهای مختلف مردم را به اهمیت نماز تشویق کنند.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha