جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار مدیر حوزه قزوین با جانباز دفاع مقدس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی، جانبازان را شهیدان زنده خواند و گفت: تکریم جانبازان و ایثارگران پاسداشت شجاعت و جوانمردی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، به دیدار، حجت الاسلام سید اسماعیل جوادی، از جانبازان 8 سال دفاع مقدس رفت.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از رشادت های رزمندگان و جانبازان، گفت: رزمندگان دلاور و شجاع از همه اقشار به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند تا نگذارند این سرزمین به دست دشمن بیفتد و یکی از جلوه های آن حضور ارزشمند و ماندگار روحانیون در جبهه ها نبرد حق علیه باطل بود.

وی بر تکریم جانبازان تاکید کرد و افزود: جانبازان دارای روح شجاعت وشهامت هستند این مهم سدی است در برابردشمنان که باید همیشه قدردان این عزیزان وشهیدان زنده باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: جانبازان سرافراز نه تنها در میدان های نبرد پیشگام بوده اند، بلکه امروز در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشتاز هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: جانبازان در 8 سال دفاع مقدس جانفشانی کردند تا عظمت ایران اسلامی حفظ شود وامروز عزت و امنیت ای کشور مرهون رشادت های این دلیرمردان عرصه نبرد است.

حجت الاسلام جوادی از یادگاران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی از آن دوران غرور آفرین پرداخت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha