سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 مراسم عمامه گذاری طلاب

حوزه/ معاون فرهنگي تبليغي حوزه علمیه خراسان از برگزاری جشن عمامه گذاری طلاب، همزمان با سالروز ولادت امام عصر(عج)، در جوار بارگاه ملکوتی رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام مهدوي، با اعلام این خبر گفت: طلاب علاقمند می توانند تا  25 اردیبهشت‌ برای ثبت نام به اداره امور فرهنگی قرآنی مرکز مدیریت مراجعه کنند.

وی، اتمام کتبی و شفاهی سطح یک، ارائه معرفی‌نامه از مرکز مدیریت، تأییدیه اخلاقی از دفتر پذیرش و بررسی و شرکت در دوره تلبس را از شرایط شرکت طلاب در این جشن اعلام کرد.

معاون فرهنگي تبليغي حوزه علمیه خراسان به برگزاری دوره یک روزه تلبس برای ثبت نام اشاره و خاطرنشان کرد:  این دوره با هدف آشنایی هر چه بیشتر طلاب با بایدها و نبایدهای رفتاری طلبه در لباس مقدس طلبگی و حضور در اجتماع با توجه به تلبس به لباس مقدس روحانیت  برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدوي یادآور شد: جشن بزرگ عمامه‌گذاری به طور معمول هر سال در ایام نیمه شعبان و نیز  17 ربیع‌الاول،  توسط معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

وی افزود: در هر دوره از این مراسم 50 نفر از طلاب پس از احراز شرایط لازم و شرکت در کارگاه تلبس  به پوشیدن لباس مقدس روحانیت مفتخر می‌شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha