جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اختری

حوزه / امروز در تمام مشکلات منطقه دست آل سعود هویدا است و برای نابودی مقاومت و همچنین کمک به رژیم غاصب صهیونیستی، به کار گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از تهران، حجت الاسلام و المسلمین اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) امروز در کنفرانس "هم صدا با اقصی" که در محل تالار ایوان شمس شهرداری تهران برگزار شد با اشاره درد چندین ساله مردم فلسطین از اشغال، اظهار داشت: با عنایت به حادثه تاریخی سال 1948میلادی برگزاری چنین همایشی اقدامی قابل تقدیر است تا نسبت به جنایات صهیونیست ها در حق مردم مظلوم فلسطین به گفت و گو بپردازیم.

وی ادامه داد: روح پرفتوح امام (ره) قرین رحمت باشد که قبل از سال 1948 میلادی نسبت به مسئله فلسطین به عنوان استاد حوزه های علمیه، خطر رژیم غاصب اسرائیل را به جهان  اسلام هشدار داد.

حجت الاسلام و المسلمین اختری خاطر نشان کرد: امروز تاریخ در حال تکرار است و خیانت و جنایتی بس بزرگ توسط آمریکا و ایادی منطقه ای و حکام مرتجح و جنایت کار عرب در حال شکل گیری است و آن ، مسئله به رسمیت شناختن دوباره رژیم غاصب اسرائیل توسط اعراب است.

وی یادآور شد :  این جنایت و خیانت بزرگی است، همان گونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید  کرده اند همه مشکلات منطقه که دست آل سعود در آن هویداست، برای نابودی مقاومت و همچنین کمک به رژیم غاصب صهیونیستی به کار گرفته می شود.

این استاد حوزه، خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم انتفاضه سوم با قدرت در حال ادامه است ، اما دولت های منطقه و دنیا در برابر آن بی تفاوت اند و دولت جنایتکار سعودی به جای حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در حال ریختن بمب بر سر مردم یمن و استمرار جنایات در لبنان، سوریه و عراق و بحرین است.

وی با بیان اینکه متاسفانه صداهای ما در داخل ایران محصور است، گفت: نقش ایران در حمایت از فلسطین حتی در داخل این کشور نیز به خوبی تفهیم و منتشر نمی شود، ما آماده ایم از طرف ملت ایران خدمات علمی و اجتماعی مختلفی را به فلسطینیان ارائه نمایم.

حجت الاسلام و المسلمین اختری در پایان با اشاره به ایستادگی دولت و ملت ایران در برابر حمایت و احقاق حق مردم فلسطین گفت: آمریکا و همپیمانانش بارها تاکید کرده اند اگر ما دست از آرمان فلسطین برداریم مسئله حقوق بشر و هسته ای حل خواهد شد، اما به برکت امام، رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی تا امروز بر آمران خود تاکید کرده و در آینده نیز در آن استوار خواهیم ماند.

313/34

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha