پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله طبرسی - نماینده ولی فقیه در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با خون هر شهیدی که در راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) به زمین ریخته می‌شود، هزاران نفر دیگر آماده برداشتن پرچم دفاع از اسلام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم استان با اشاره به این که شهادت این عزیزانمان در سوریه به معنای عشق واقعی به اباعبدالله(ع) بود، گفت: شهیدان راه خود را انتخاب کردند، زوری در کار نبود بلکه آن شور و شوق و عشق و انجام وظیفه ای که آنان دانستند و در این راه رفتند.

وی افزود: شهدا ایده و تفکرشان این بود که دشمن را در هر زمینه ای باید زمین گیر کنند و گرنه کسی که چنین عقیده ای نداشته باشد به جایی چنین ناشناس نمی رفت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که به حتم این خون‌های مقدس زمینه قوت جبهه مقاومت را در منطقه فراهم و موجبات فروپاشی جبهه صهیونیست‌ها و تکفیر را فراهم خواهد کرد، گفت: قدرت جبهه مقاومت در منطقه موجب هراس دشمنان اسلام ناب شده و به همین دلیل، تلاش می کنند تا این جبهه با تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: با خون هر شهیدی که در راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) به زمین ریخته می‌شود، هزاران نفر دیگر آماده برداشتن پرچم دفاع از اسلام می شوند و می‌بینیم که فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت زنده‌تر می‌شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این‌که در همه این موارد می توان عشق را دید، گفت: به حق ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار قرار گرفت و پاسدار سالار شهیدان است و در همه جا ثابت کردند که با کفر و نفاق  می جنگند.

آیت الله طبرسی تصریح کرد: در روایات آمده که قومی از مشرق به پا می خیزند و زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) آماده می کنند و اینان همان قومند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پاسداران مازندرانی با توجه به عشق و علاقه ای که به اهل بیت(ع) داشتند و برای اثبات این عشق به عنوان مدافعان حرم همانند عباس و علی اکبر(ع) رفتند تا از حرم اهل بیت(ع) محافظت کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این‌که باید قدردان این نعمت ها باشیم، گفت: باید این نعمت شهادت را که در ایران زمینه اش فراهم شد و از این اعتقاد و عقیده پاسداری کنیم.

وی با بیان این‌که خداوند به همه شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم اجر بدهد، خاطر نشان کرد: امیدواریم خداوند از خون به زمین ریخته ای که القاعده و تکفیری ها و همه منافقین ایجاد کردند را انتقام بگیرد.

.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha