شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نصیری،مدیر مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه

حوزه/مدیر مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: تربیت طلاب مستعد موجب حفظ سنگرهای اسلام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه کلاس توجیهی طرح ارتقایی انصارالحجه (عج) با حضور طلاب و روحانیون پایه های 2 تا 10 حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار شد.

حجت الاسلام علی نصیری در این نشست با تشریح برنامه های طرح انصار الحجه (عج) عنوان داشت: در طرح ارتقایی نیمی از دروس سال تحصیلی در مدت 40 تدریس شده که طلاب مستعد با شرکت در این طرح، از حضور اساتید توانمند نیز کشوری بهره مند می شوند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: بیش از 300 طلبه نخبه و مستعد در این دوره شرکت می کنند و از حیث ذهنی و قدرت فراگیری ارتقاء می یابند.

وی در ادامه افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی زبان خارجه، تدریس دروس کتاب قوانین معالم، برپایی محافل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح کشوری و اردوهای تهذیبی، آموزشی و تفریحی بخشی دیگر از برنامه های طرح ارتقایی انصارالحجه (عج) می باشد.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه طرح انصارالحجه (عج) به عنوان طرح برگزیده کشوری در سال 93 برگزار شده است ابراز داشت: طلاب با حضور در این طرح موجب ارتقا مهارت های کاربردی طلاب شده و علاوه بر تقویت و تربیت مبلغین و حافظان قرآن، موجب ایجاد انگیزه در طلابی که دارای استعداد خاص می باشند خواهد شد.

حجت الاسلام نصیری در پایان حوزه های علمیه را سنگرها و پایگاه های صیانت از مکتب اهل بیت (علیهم السلام) می باشد، بیان داشت: حوزه های علمیه مهد پرورش و تربیت علمای بزرگ اسلام می باشد که برای ترویج و حفظ دین جان خود را در طبق اخلاص نهادند؛ لذا وظیفه حوزه های علمیه در این عصر نسبت به ادوار گذشته حساس تر می باشد، امید است بتوانیم با ایجاد انگیزه و تقویت بنیه اخلاقی و علمی طلاب سنگرهای اسلام و انقلاب را حفظ نماییم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha