چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
آیت الله باریک بین

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با انتقاد از کم رنگ شدن عفاف و حجاب در جامعه، گفت: طلاب و روحانیون و متولیان فرهنگی باید فرهنگ عفاف و حجاب را به خوبی برای نسل نوجوان و جوان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین آیت الله باریک بین، در دیدار مدیر و اساتید مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین به نقش موثر بانوان طلبه در جامعه اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز در کنار حوزه علمیه برادران، بانوان علاقه مند به دروس حوزوی، در حوزه خواهران مشغول تحصیل هستند و این امر مایه مباهات و افتخار است.

وی، با انتقاد از کم رنگ شدن عفاف و حجاب در جامعه، افزود: دشمنان در تلاش هستند که ارزش های اسلامی مانند حجاب را در جامعه کمرنگ کنند، لذا بانوان طلبه باید مسئله مهم عفاف و حجاب را به خوبی برای نسل نوجوان و جوان تبیین کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش مهم خانواده در تربیت فرزندان، خاطرنشان کرد: خانواده در اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و دشمن از همه امکانات برای تضعیف و نهاد خانواده تلاش می کند.

آیت الله باریک بین با تاکید بر این که مادران باید در راستای تربیت اسلامی فرزندان و آینده سازان جامعه تلاش بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: تربیت صحیح می تواند جلوی تهاجم فرهنگی را گرفته و با آن مقابله نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha