پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ امروزه ملتی که از خاک خود دفاع و با ظلم و جور مبارزه می کنند ، غرب آنها را تروریسم می نامد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی در مراسم عمامه گذاری ۵۰ نفر از طلاب مجتمع آموزش عالی فقه جامعه المصطفی(ص) که ظهر امروز در این نهاد آموزشی برگزار شد، ضمن  تبریک اعیاد شعبانیه گفتند: حضرت ولیعصر (عج) شخصیتی می باشند که جهان در انتظار او است و همواره تمامی کتاب های آسمانی نوید بخش ظهور حضرت هستند.

معظم له در ادامه افزودند: مسئله موعود جهان اختصاص به یک جمعیت خاص مسلمانان نیست؛ چرا که تمامی ادیان آسمانی در این مورد اتفاق نظر دارند. همانطور که در کتب شرق آسیا در بیان ظهور منجی مطالبی بیان شده است.

استاد درس خارج حوزه با بیان این که در زمان ظهور امام زمان (عج) عدالت در جامعه جهانی فراگیر خواهد شد، ابراز داشتند: امری که با ظهور حضرت محقق می شود، آن است که زمین در اختیار صالحان خواهد بود، چرا که پیش از آن بخش اعظم زمین در دست ناصالحان قرار داشته است.

معظم له در ادامه با بیان رسالت های طلاب پیش از ظهور اظهار داشتند: باید برای ظهور منجی عالم بشریت تدارک دید و این نیازمند انتظار به معنای واقعی است، لذا طلاب باید با فراگیری علوم اسلامی و عرضه آن به جامعه جهانی، اسلام راستین را معرفی کنند تا به سبب آن مردم هدایت شوند.

حضرت آیت الله سبحانی با نقد فضای حاکم بر سیاست جامعه جهانی خاطرنشان ساختند: متاسفانه امروزه ملتی که از خاک خود دفاع و با ظلم و جور مبارزه می کنند درغرب آنها را تروریسم می نامند؛ اما عده قلیلی که خانه مردم را غصب می کنند، می گویند صلح طلب و این رفتار ناعادلانه سازمان ها موجب فرو ریزی آن ها خواهد شد و با ظهور حضرت عدالت خواهی در تمام گیتی فراگیر می شود.

معظم له در پایان خاطر نشان ساختند: طلاب تماما سرباز امام زمان (عج) می باشند؛ اما زمانی رسمی می شوند که ملبس به لباس روحانیت باشند و دارای افتخارات و محدودیت های می  شوند و آدمی را در عمل به امورات خاصی از جمله رفتاری، گفتاری و ...محدود می سازد.

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم ۵۰ نفر از طلاب جامعه المصطفی(ص) توسط آیت الله العظمی سبحانی معمم شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha